Już 20 listopada w Hotelu Metropolo by Golden Tulip w Krakowie – kolejna edycja ManageMED!
To wydarzenie dla menedżerów i właścicieli placówek medycznych, którzy chcą zdobyć aktualną wiedzę, rozwinąć swoje umiejętności i nawiązać nowe kontakty branżowe.
W programie tegorocznej edycji m.in.:
-
40 aktualnych prezentacji oraz warsztatów opracowanych przez znakomitych ekspertów i praktyków branży medycznej,
- 5 równoległych sal do wyboru ze zróżnicowaną tematyką opracowaną z myślą o różnych profilach działalności i pełnionych funkcjach,
- moderowany networking pozwalający rozwinąć swoją sieć kontaktów zawodowych,
- ponadto arcyciekawe panele dyskusyjne, wyśmienity poczęstunek i wystawa firm partnerskich.
Pakiet uczestnika obejmuje:
-
udział we wszystkich prezentacjach i wykładach,
-
całodzienny serwis kawowy oraz pełnowartościowy poczęstunek na słodko i słono,
-
pakiet edukacyjny (notes, długopis i wydrukowana pełna agenda),
-
dostęp do nagrań wideo ze wszystkich sal (obraz z prezentacji + dźwięk prelegenta) z dostępem na 30 dni.
1 uczestnik - 499 zł brutto
2 uczestników - 469 zł brutto za osobę
3 uczestników i więcej - 449 zł brutto za osobę
Opcjonalnie do pakietu udziału można domówić:
-
imienny certyfikat uczestnika – 60 zł brutto,
-
certyfikat uczestnictwa dla placówki (potwierdzający udział jej przedstawicieli) – 60 zł brutto.
Rejestracji można dokonać:
I. Na stronie internetowej - https://www.managemed.pl
II. Wypełniając załączony formularz zgłoszeniowy i następnie odsyłając go na biuro@mcbkonferencje.pl
W załączeniu: zaproszenie, szczegółowa agenda i formularz zgłoszeniowy.
