• Jak efektywnie przekształcić swoją placówkę medyczną w bezpieczną spółkę?
  • Reguły dziedziczenia w spółkach.
  • Kluczowe obszary due diligence w transakcjach medycznych. Co należy wziąć pod uwagę?
  • Lojalny pacjent premium – czy taki istnieje i jak go zdobyć?
  • Badania satysfakcji pacjentów – sprawdzone metody, które przynoszą realne efekty.
  • Elektroniczna Dokumentacja Medyczna – aktualne zmiany.
  • Prawne i praktyczne aspekty przestrzegania praw pacjenta w placówkach ochrony zdrowia.
  • Nowelizacja ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej oraz niektórych innych ustaw – omówienie zmian w receptach w 2025 r.
  • Pokolenie Z – jak sprawić żeby nas zauważyli i chcieli się u nas leczyć?
  • Dlaczego kryzysy wizerunkowe są tak niszczące i jak im zapobiegać?
  • Zmiany systemowe w realizacji umów z Funduszem – wybrane zagadnienia
  • Dostępność do świadczeń zdrowotnych, a organizacja harmonogramu przyjęć w podmiocie leczniczym.
  • Pacjent u świadczeniodawcy, a wyniki kontroli RPP. Case study.
  • Jak wprowadzić skuteczny proces przyjmowania, rozpatrywania i odpowiedzi na reklamacje pacjentów? Jak zachować empatię i profesjonalizm przy procedurach reklamacyjnych?
  • Technologie i rozwiązania wspierające dostępność i ułatwiające komunikację z osobami z różnymi rodzajami niepełnosprawności.
  • Komunikacja z pacjentami a RODO: Jak efektywnie komunikować się z pacjentami, jednocześnie przestrzegając przepisów?